Klacht: Niet leveren van pakketen

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Deze hele week zijn er geen pakketten geleverd. Wij zijn een dierenartsen praktijk en afhankelijk van geleverde medicijnen. De praktijk is geopend van 08:00 tot 18:00 en daarnaast wonen wij als gezin ook in de praktijk waardoor en 24-7 iemand thuis is om voor de dieren te zorgen en om de pakketten in ontvangst te kunnen nemen. Meldingen als, er was niemand thuis gaan dus in ons geval niet op. Ook liggen er geen briefjes in de bus van niet kunnen leveren ivm niet thuis. Er is gewoon nooit geprobeerd om bij ons lang te komen. Een hele kwalijke zaak omdat veel dieren afhankelijk zijn van de medicijnen die door post nl geleverd zouden moeten worden! Wij hebben iedere dag gebeld en een klacht ingedient en zelfs op het speciale klachten 06 nummer werden wij niet gehoord en werd de telefoon er opgegooid omdat deze meneer ons niet te woord wenste te staan. Echter onze complimenten naar de vrouw van de zakelijke klantenservice die ons op vrijdagavond te woord heeft gestaan, want zij heeft er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de pakketten met medicijnen toch nog bij ons bezorgd zouden worden. Wij hopen dat dit een eenmalige fout is vanwege de verhuizing, maar wensen dit nooit meer mee te maken. Te veel dieren zijn hier onnodig de dupe van geworden..

Pakketten gewoon iedere dag leveren, bij voorkeur tussen 08:00 en 18:00 omdat de assistentes in de praktijk deze dan meteen kunnen verwerken.

Onze praktijk is moeilijk te vinden, soms helpt het om bisschopsweg 1 in de navigatie te zetten ipv 2. Op 1 woont onze buurman, maar dan is de bezorger iig in de buurt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 september 2017 om 11:02 geantwoord

Geachte heer Laarakker,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat de pakketten voor de praktijk niet geleverd worden. Ik wil u hier dan ook graag mijn excuses voor aanbieden.

Ik zie dat u onlangs contact heeft gehad met mijn collega van de zakelijke afdeling. Als het goed is heeft u gisteren via het e-mailadres van de praktijk een bericht ontvangen dat het adreskenmerk voor de zaterdag verwijderd is en dat zendingen voortaan ook op zaterdag aangeboden kunnen worden. Daarnaast is er vanuit het betreffende depot doorgegeven dat de shift naar voren is gehaald en de pakketten nu op tijd bij de praktijk aangeboden moeten worden.

Ik ga ervan uit dat het vanaf nu goed zal gaan en hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice/.

Alle klachten die gemeld zijn door ericlaarakker