Klacht: niet leveren van pakket op afgesproken datum

op 03 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou via DHL op 1-5-2017 een pakket ontvangen , tussen 08.00 en 18.00 uur , helaas niet gelukt om te leveren , savonds mail gekregen dat er dag erna geleverd werd.
Na tientallen telefoongesprekken kreeg ik op 2-5-2017 om 14.30 uur te horen “pakket is onderweg “.
Helaas niet geleverd , nu na weer diversen telefoontjes te horen gekregen word denk ik geleverd op 3-5-2017.
Heb al 2 dagen onbetaald verlof opgenomen en nog geen pakket

Leveren wanneer ze het aangeven op volgcode

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 mei 2017 om 14:01 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens onze gegevens is deze zending inmiddels afgeleverd. Echter moet ik toegeven dat het zendingsverloop van deze zending geen schoonheidsprijs verdiend. Uw zending had maandag bij u aangeboden moeten worden, maar kon toen wegens een achterstand niet bezorgd worden. En ook dinsdag is de zending niet opnieuw in bezorging gegaan, terwijl dit wel de bedoeling was. Mijn oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak wat hierdoor is ontstaan. Dit is niet zoals bezorgingen horen te gaan en het spijt me dat u hierdoor de dupe bent geworden. Ik hoop dat het pakket door u in goede orde is ontvangen.

Hartelijke groet,

Tom