Klacht: Niet leveren van pakket

op 15 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zaterdag zou er om 9uur sochtend een pakket geleverd worden bij het postkantoor (extra voor betaald, vroege levering) is dat postkantoor gesloten omdat het postkantoor niet voldoende klandisie had op een zaterdag, dus hebben ze zelf maar besloten om te sluiten(zonder melding naar postnl). Dus ik vandaag 31juli2017 een nieuwe poging doen bij het postkantoor, mij was belooft dat het pakketje er vandaag wel zou zijn, zit er daar achter de balie een ZEER ongeintresseerd persoon, totaal niet behulpzaam en geirriteerd te wezen. Was mijn pakketje WEER niet geleverd, krijg ik als reactie:” ja ik weet dat ook niet zal vandaag nog wel komen denk ik, en anders morge wel ofzo?”
Meteen postnl weer gebeld , alweer een klacht neergelegd(wordt daar überhaupt wel naar gekeken ?) krijg k als antwoord: ” het spijt ons zeer meneer, maar wij kunnen helaas niks betekenen voor u, hoop dat uw pakketje morge wel geleverd word ‘-_-
Wat heb ik hier aan ! Ze komen niet met oplossingen, niet eens met een vergoeding van het extra betaalde kosten?

Dat ik op 1 aug als nog mijn pakket kan halen en een dikke vergoeding krijg vanuit postnl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Vande Winkel, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de bezorging van uw pakket steeds wordt uitgesteld. Wilt u mij de bijbehorende 3S-code sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor u kan doen. En kunt u aangeven of u de betaling voor de vroege levering via PostNL hebt gedaan of via de afzender? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Vande Winkel, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 23 augustus 2017 om 17:49 geantwoord

Geachte heer Vande Winkel,

Alle klachten die gemeld zijn door Vandewinkeltom