Klacht: niet leveren van pakket

op 06 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit al 8 dagen te wachten op dit zeer belangrijk pakketje ,ik wordt steeds in de maling genomen door Postnl.nl, elke dag word er gezegt pakketje is onder weg maar nog steeds licht in het depot van Postnl. in Ridderkerk dat is me steeds gezegd, Het zijn medicijnen voor mijn vriendin ,ik heb nu al andere medicijnen gekocht dat kost mijn 50 euro .
En dan zeker 7 keer gebeld met een 0900 nummer dat kost ook nog eens 3.15 euro.

Dat de medicijn met spoed worden geleverd plus de gemaakte koste 50 euro medicijnen plus 3.15 telefoon kosten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Kuiper, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het bijzonder spijtig om te vernemen dat uw zending nog niet is bezorgd en kan me voorstellen dat u hier erg boos over bent, zeker gezien het feit dat er medicijnen in het pakketje zitten. Mijn oprechte excuses hiervoor. Graag verneem ik van u of u de zending inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. Om te kunnen nakijken wat er precies met uw zending aan de hand is (geweest) ontvang ik graag de track&trace code. Wilt u deze toesturen? Deze code begint normaal gesproken met 3S. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Kuiper, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht peter1207

1 maand geleden - Het pakketje is reeds ontvangen

Heeft op 06 oktober 2016 om 13:23 geantwoord

Geachte heer Kuiper,

Hartelijk dank voor uw reactie, fijn om te vernemen dat u het pakket inmiddels in ontvangst heeft genomen. Nogmaals excuses voor de ontstane overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door peter1207