Klacht: Niet leveren van pakket

op 02 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/mevrouw,

Gisteren heb ik tot mijn spijt uw bezorger gemist. Helaas bleek het voor hem teveel moeite mijn pakket af te geven bij de buren. Via de app heb ik direct aangegeven dat het pakketje graag vandaag vanaf 15:00 uur zou willen ophalen op een PostNL-servicepunt. Dit is bij ons de Hoogvliet.
Tot mijn grote verbazing was mijn pakket daar niet toen ik deze vanmiddag rond 16:30 wilde ophalen. In de app staat dat de bezorger nog onderweg is, maar volgens de dames bij de Hoogvliet kwam hij slecht 1 keer per dag om pakketjes af te leveren.

Wanneer ik mijn pakket alsnog vandaag ontvang.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Polling, Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorging van uw zending op 18 juni 2016 niet helemaal naar tevredenheid is verlopen. U geeft aan dat de tweede bezorgafspraak niet goed is uitgevoerd. Mijn excuses voor dit ongemak. U geeft aan dat uw zending niet bij de buren is aangeboden bij geen gehoor. Ik begrijp dat dit voor u praktischer was geweest, maar onze bezorgers zijn er niet toe verplicht een zending bij buren aan te bieden. Tevens is het afhankelijk van de verzendwijze waar de afzender voor kiest of een zending überhaupt bij buren mag worden aangeboden. Om u te kunnen informeren over de status van uw zending en over wat er precies mis is gegaan, heb ik aanvullende informatie van u nodig. Zou u mij de 3S-code van uw zending willen sturen in een reactie op dit bericht? Kunt u daarnaast aangeven of u de zending inmiddels heeft ontvangen? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Polling, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 juli 2016 om 10:46 geantwoord

Geachte heer Polling,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Polli1977