Klacht: Niet leveren van me pakket

op 13 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

7 oktober was ik de hele dag thuis zie ik in 1x ontvanger niet thuis dhl gebeld en zeiden vandaag 8 oktober wordt u pakket weer opnieuw aangeboden tussen 9 en 13 was de hele ochtend thuis en staat er weer ontvanger niet thuis weer gebeld naar dhl en word ik gewoon onbeschoft behandeld omdat ik geen deurbel heb mogen de chauffeurs gewoon weer weg gaan vindt ik niet normaal dat ze niet hoeven aan te kloppen wordt er gewoon dood leuk gezegd kunt u dan niet effe een bel aanschaffen ik zeg nou nee sorry ben hoog zwanger en loop al overtijd ga niet zo ver de deur uit vindt dit echt niet kunnen heb ervoor betaald maar kloppen willen ze niet en zijn ze niet verplicht wordt er gewoon gezegd dit is de laaste x dat ik iets bestel dat via dhl bezorgd wordt

Gewenste Oplossing:

Als ze nu vandaag me pakket nog brengen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 oktober 2016 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door natasja735