Klacht: Niet leveren van loungebank Fano (nu Bello)

op 28 januari 2014 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

28-09-2013 heb ik loungebank Fano besteld en € 180,- aanbetaald. Binnen 6-8 weken zou het geleverd worden. Na 6 weken heb ik gebeld voor de status, het kon elk moment binnenkomen. Na 8 weken weer gebeld, omdat ik nog steeds niets gehoord had. Door een fout van hun zou het nu binnen een week binnen komen. Weer niets gehoord en gebeld en binnen 2 weken moet het er echt zijn. Natuurlijk weer niets gehoord en toen belde ik op om te annuleren en dat ze mijn aanbetaling terug moeten storten. Toen boden zij mij een extra korting aan van € 200,-, maar dan wordt het binnen 8 weken geleverd. Was ik verbaasd over natuurlijk, bleek dat er dus helemaal geen bestelling naar Polen verstuurd was. Door de korting ging ik akkoord, maar dat het dan ook echt eind januari geleverd moet worden. Eind januari paar keer gebeld en weer allerlei verhalen en smoesjes, uiterlijk zaterdag 1 februari moet het binnen zijn. Ik heb gezegd dat ik zaterdag weer bel en als het niet binnen is, dan annuleer ik het alsnog en moeten zij mijn aanbetaling terugbetalen. Verwachting: komt niet binnen en er zal weer een mooi verhaaltje opgehangen worden.

Als zij het vorige week leveren.
3 februari is mijn zoontje jarig en dan wil ik toch graag mijn bankstel voor de visite.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MaikelVC