Klacht: Niet leveren van bestelling

op 28 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 19-12 een kerstkado besteld. Levering zou via DHL moeten geschieden. Zie onderstaande info uit Track & Trace. Op alle genoemde tijdstippen thuis geweest m.u.v. 23-12 (dus dat is niet controleerbaar). Vandaag contact gehad met DHL. De medewerker gaf aan (“ik zal het maar eerlijk zeggen”) zei ze. “De bezorger kon het adres niet vinden zondag”. Dit terwijl er stond: de ontvanger heeft de ontvangst van de zending geweigerd. En we een gewoon regulier adres in Amsterdam hebben. Niets ingewikkelds aan. Nu wordt het pakket naar de leverancier terug gestuurd, terwijl het nog op het bezorgdepot aanwezig is. Waarschijnlijk duurt het nu nog 1 a 2 weken volgens de leverancier. Leuk zo’n kerstkadootje……….

Datum/Tijd
Plaats
Status
zo, 24.12.17 16:42

De ontvanger heeft de ontvangst van de zending geweigerd.
zo, 24.12.17 10:56
zo, 24.12.17 10:52
za, 23.12.17 17:21
Netherlands
De ontvanger is niet aangetroffen.
za, 23.12.17 17:21
za, 23.12.17 10:50
vr, 22.12.17 21:41
Netherlands
De ontvanger is niet aangetroffen.
vr, 22.12.17 21:41
vr, 22.12.17 14:47
do, 21.12.17 16:51
Netherlands
De zending is aangekomen in het land van bestemming.

als ik eindelijk mijn pakket in goede orde heb ontvangen. Verder zou het wel zo netjes zijn als er de juiste informatie staat in track & trace.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 15:11 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is de zending geweigerd in verband met een onjuist adres. Op het moment dat hier sprake van is dienen wij de zending direct retour afzender te sturen. Uw zending is geretourneerd. Om het pakket alsnog te ontvangen zal de afzender het opnieuw moeten versturen naar het juiste adres.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 28 december 2017 om 16:22 geantwoord

Er is geen oplossing. DHL geeft onjuiste informatie.

Reactie van de melder van de klacht A. van der Groen

9 maanden geleden - Wat DHL schrijft klopt echt niet. Het adres staat overal juist op vermeld. De bezorger zou volgens track en trace ook al twee keer eerder aan de deur zijn geweest. Dus daarin spreken zij zichzelf dus ook tegen. De bezorger is gewoon nooit gewwest terwijl het adres prima klopt. Slechte zaak hoor DHL

Alle klachten die gemeld zijn door A. van der Groen