Klacht: Niet leveren van bestelde pakket

op 30 september 2011 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Wij hebben op 23 juli 2011 een alles in een pakket InternetplusBellen met interactieve TV besteld bij een KPN winkel in Arnhem.
Deze zou volgens de winkelbediende beschikbaar zijn op ons adres.
26 sept. abonnement met UPC TV opgezegd per 28 augustus.
Op 26 en 27 juli zijn de eerste toebehoren aangeleverd en betaald 40,–.
Op 30 juli krijgen wij een tefoontje dat het door ons bestelde pakket niet beschikbaar is op ons adres.
op 1 augustus naar KPN winkel geweest en krijg het bericht dat het wel mogelijk moet zijn.
28 juli bericht en bevestiging van de aanschaf van het totale pakket.
11 aug. bericht van Digitenne.
18 aug. nogmaals het bericht van Digitenne.
27 aug. opnieuw het bericht van 28 juli over het totale pakket.
3 sept krijg ik een bericht (bevestiging) van mijn klacht bij de KPN winkel.
5 sept. Bericht over factuur voor digitenne (3 maanden)
7 sept.terugkoppeling van mijn klacht i.v.m. factuur zonder levering van het totaalpakket.
9 sept. bericht dat voor 23 sept. alles geleverd wordt en op 23 sept. in bedrijf kan gaan.
12 sept. telefoon van KPN medewerker waarbij aangegeven dat er al zeer veel e-mail verkeer is geweest, en heb alle e-mails doorgestuurd met een toezegging dat ik zou worden teruggebeld.
14 – 16 – 20 – 23 september herrinneringen verstuurd naar de medewerker van KPN over het nog niet teruggebeld worden.
(ik heb op 12 september bewust een bevestiging van ontvangst van alle e-mail verkeerd gevraagd en gekregen op 12 sept.)
27 sept. klacht ingediend bij kpn i.v.m. het niet nakomen van de afspraak 23 sept. te leveren.
29 sept. telefoon van KPN dat er geen beschikbaarheid op ons adres is en dat ik alle spullen maar moet terugsturen en dan het betaalde terug zal krijgen.
En vragen jullie om geen scheldwoorden te gebruiken (dat is moeilijk als je zelf ondernemer bent en ziet hoe zo’n bedrijf met zijn klanten omgaan)

Een duidelijk antwoord van KPN leidinggevende met daarbij een oplossing.
Is het werkelijk niet beschikbaar dan verwacht ik een bezoek van KPN waarbij alle materialen worden opgehaald, terugbetaald en waarbij het reeds betaalde abonnement wordt terugbetaald.
Door KPN aanbieden van een goed alternatief.

Alle klachten die gemeld zijn door jos.joosten