Klacht: Niet leveren van benodigde modem

op 26 juli 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Ik ben al enkele jaren klant bij Fiber. Ik ben nu verhuisd en het nieuwe contract zou op 21 juli geactiveerd worden. 4 weken voor mijn verhuizing heb ik alles doorgegeven. 1 week voor mijn verhuizing had ik nog steeds geen andere modem ontvangen dus ik meld dit via hun klantenservice op my.fiber. Na 2 dagen komt er een reactie wat nergens op slaat, oftewel men heeft niet goed gelezen. Men had al eerder niet goed gelezen door mijn abo.wens niet door te voeren, zoals ik zeer duidelijk via my.fiber aan de klantenservice had doorgegeven. Afgelopen donderdag belde ik maar, omdat ik nog niks had ontvangen, Fiber-medewerker geen passende reactie gaf en ik de volgende dag zou verhuizen. Telefonisch gaf men door dat die dag (donderdag) mijn pakket met modem zou worden verzonden en ik deze vrijdag of uiterlijk zaterdag zou ontvangen via PostNL. Maandag (25 juli) nog steeds niets ontvangen dus ik bel Fiber weer. Vervolgens meldt een medewerker dat er een tekort is aan modems o.i.d. en mijn pakket nog niet eens verzonden is en er dus ook geen track&trace code is.

Ik ben dus inmiddels verhuisd, heb geen internet en telefonie, terwijl ik ruim van tevoren de verhuizing heb doorgegeven. Ik word echt helemaal niet goed van zulke slechte bedrijfsprocessen, leugens, aan het lijntje houden en niet doen wat beloofd wordt. Dit alles terwijl ik de melding via hun manier en hun klantenservice doorgeef zoals zij dit vragen. De fouten, leugen, trage levering, slecht bedrijfsproces kan écht niet meer in deze tijd met hun positie.

Met spoed (per direct is gewenst!) de modem levering, gratis installatie door Fiber en 50% korting op mijn abo. gedurende de 12 maanden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alaric Vonk