Klacht: Niet leveren van bank

op 17 januari 2014 over Decor wonen & slapen in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Niet leveren van hoekbank Kaya. Bank is besteld op 15 augustus. Afgesproken levertijd 8 tot 10 weken. Sinds half oktober aan het bellen over wanneer de levering komt. Steeds een andere verhaal. Nu ruim 5 maanden later nog steeds geen bank.
Op hun verzoek naar de winkel gekomen voor het uitzoeken van een andere bank. Voorstel levering Kaya zwart leder uit de show-room tegen gereduceerde prijs. Ging leverancier niet mee akkoord.

Gewenste Oplossing:

Levering van de bank binnen 1 week. Genoegdoening voor de geleden schade (bellen, reiskosten en tijdsinvestering van wekelijks 1 tot 6 maal bellen).

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

Alle klachten die gemeld zijn door EuitA