Klacht: niet leveren product/geen contact klantenservice

op 09 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Drie maanden geleden bestelde ik het product Alcachofa de Laon (artisjok drank). Het geld werd direct van mijn rekening afgeschreven met de mededeling dat het product binnen 21 dagen geleverd zou worden. Nu, drie maanden later, is het product nog steeds niet geleverd en is contact hieover met de klantenservice onmogelijk vanwege het feit dat men niemand aan de lijn krijgt! Ik voel mij bedrogen en bestolen, aangezien het niet vertrouwenswaardig overkomt. Ik ben bang dat ik ben opgelicht en mijn geld (ruim 93 euro) nooit meer terug zal zien!

Als het product binnen een week niet geleverd wordt, stel ik Tommy Teleshopping in gebreke en aansprakelijk voor het niet nakomen van hun leveringsverplichting en eis ik mijn geld terug.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 18 oktober 2011 om 12:09 geantwoord

N.A.V. brief is op 10/10 een pakket vanaf kantoor toegestuurd naar de klant (aangepast huisnummer).

Bericht van hetismewat

6 jaren geleden - Mijn inziens zijn er TE Veel klachten van dit bedrijf die slecht worden afgehandeld. Men verdient veel geld door klanten die gaan bellen via de betaalde klantenservice. Dit moet stoppen en kan alleen als iedereen zijn klachten ook meldt bij bijvoorbeeld: http://www.trosradar.nl/contact/ http://www.opgelicht.nl/contact/ succes!

Alle klachten die gemeld zijn door bonniem