Klacht: Niet leveren pakje

Foxbat op 16 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 7 Euro betaald voor levering aan huis .
Er zijn in deze wereld nog mensen die moeten gaan werken en alle dagen thuis kunnen zijn om een pakje in ontvangst te nemen.
De vorige keren werd het pakje gewoon in de brievenbus gestopt of tegen de achterdeur gezet

Ik ben dan ook niet van plan naar Kloosterzande te rijden
Gegevens pakje : 3SFEVG10080808 afzender Hermes

Het pakje bij thuis geleverd waarvoor ik betaald heb want verzenden naar een afhaalpunt was goedkoper

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 16 september 2021 om 08:19 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Er is op 14 september jl. een uitreik poging geweest. Helaas heeft de bezorger u
niet thuis getroffen. Vervolgens gaat een zending naar de afhaal locatie om u de
mogelijkheid te bieden uw zending meteen af te halen. Ik kan derhalve geen
gehoor geven aan uw verzoek.

PostNL Klantenservice

Foxbat

Heeft op 16 september 2021 om 08:39 geantwoord

Ik heb betaald voor aflevering aan huis. Als post.nl een minimum aan klantenservice zou hebben dan zouden ze deze uitreiking verrichten op een zaterdag. Ik, de gedupeerde, ben wel bereid het pakje af te halen op het afhaalpunt vlak bij mijn werk en dat is in Belgie , Antwerpen( Deurne) ,Bisscoppenhoflaan 100 en anders stuurt ge het maar terug naar de afzender

Alle klachten die gemeld zijn door Foxbat