Klacht: Niet leveren laptops

op 11 oktober 2019 over LaptopDelivery in de categorie Computerwinkels

Exact hetzelfde als onderstaande klacht.

Ik heb een aantal refurbished laptops via deze webshop besteld maar deze zijn nooit geleverd. Zelfs nog telefonisch contact gehad met dit bedrijf via 0685026746 maar toen ik later wilde terugbellen werd er simpelweg nooit opgenomen. Op een aangetekende ingebrekestelling wordt niet gereageerd. Het bedrijf achter degoedkoopstelaptop.nl is Wowlease en staat ingeschreven bij de KvK. Ik dacht dat ik door een aantal controles voldoende zekerheid had gekregen. Laat je dus niet foppen door de schijn van betrouwbaarheid! Probeer maar eens te bellen op verschillende momenten, dan merk je dat het bedrijf onbereikbaar is. Laat je ook niet foppen door de positieve reviews. Deze webshop schrijft zelf reviews om een tegenwicht te bieden aan alle klanten die opgelicht zijn.
KElaptops.nl werkt ook onder de naam degoedkoopstelaptops.nl en laptopdelivery.nl.

Ik wil mijn geld terug, € 700 ben al 5 weken bezig. Wel 4 verschillende telefoonnummers geprobeerd.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LaptopDelivery

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LaptopDelivery nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LaptopDelivery in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door