Klacht: niet leveren…geen retour

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste klacht.nl

Ik had een pakje besteld wat geleverd zou worden Door postnl…
echter hebben we hier postvakjes maar er zijn voldoende buren in het gebouw er is een deurbel en de snackbar naast ons neemt in ontvangst….

en toch hebben ze een keer een briefje in de bus gedaan dat ze de volgende dag zouden komen waarop ik ze niet gezien heb…nu is het pakje “retour afzender gegaan naar 2500NA van post nl zelf en ben ik mijn pakje en geld dus kwijt….

Met vriendelijke groet richardo elizen

Gewenste Oplossing:

Ik heb twee weken moeten bikkelen om er achter te komen dat ik pech heb dus niet snel eigenlijk...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 augustus 2017 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Elizen,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakket weer retour is gestuurd. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is.

Wanneer een pakket retour is gestuurd, kunnen wij dit niet tegenhouden. Ik wil u daarom aanraden om contact op te nemen met de afzender. Zodra diegene het pakket weer heeft ontvangen kan het hopelijk snel opnieuw naar u verstuurd worden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 14 augustus 2017 om 17:29 geantwoord

Nee dit is dezelfde afpoeier zin die ik al een maand te pikken heb....er stond geen retour adres op en het is naar hun postvak in schavehage gegaan....en het gaat om een aangetekend pakket dus heb ik recht op een schadevergoeding....wat ze in iedere toonhoogte weigeren...zwaar associaal

Alle klachten die gemeld zijn door richardows