Klacht: Niet leveren, foute meldingen

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou donderdag bezorgd worden.
niet gebeurd, melding dat ontvanger niet thuis was, terwijl dat wel zo was.
Vrijdag hetzelfde verhaal.
Uit wanhoop verzocht het pakket te bezorgen bij een parcelshop op zaterdag. Ook niet gelukt.
Het is een bende bij DHL en de bezorgers gebruiken verkeerde codes om zichzelf vrij te pleiten.
Ik bestel niet meer bij shops die met deze club versturen.

Update zondag 17-12-2017:
Berichtje dat vanochtend een bezorger aan de deur is geweest, die niemand heeft aangetroffen. Pakket gaat terug naar afzender.
Twee feiten:
– Pakket moest naar een parcelshop (uiteraard zijn die niet open op zondagochtend).
– Er is niemand bij mij aan de deur geweest.

Gewenste Oplossing:

1. Geen standaard antwoord uit het klachtenafwimpelingshandboekje van de afdeling communicatie van DHL, maar service waarvoor betaald is!
2. Dat bedrijven geen gebruik meer maken van DHL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 16:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat er niemand bij u is langs geweest. Terwijl u wel aanwezig was. Uiteraard betreuren wij dit. Ik kan helaas niet zien wat er is misgegaan. Uw zending is enkele dagen late alsnog bij u geleverd.

Excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door CBO