Klacht: Niet leveren beloofde receiver en berekenen te duur abonnement

op 19 oktober 2011 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Wij zijn al 2 jaar bezig om de beloofde receiver te krijgen die CD ons heeft beloofd.
Na veel bellen en schrijven is het nog steeds niet opgelost.
Wij zouden als we 1 jaar nog lid bleven een nieuwe receiver krijgen maar deze is nog steeds niet geleverd. Toen we maar weer eens gingen bellen werd er gezegd dat er inderdaad een fout was gemaakt maar als we nu 2 jaar lid zouden blijven DAN kregen we de beloofde receiver alsnog!!!!!!!!!!! Wat een bedrijf is dit zeg!

Leveren van de beloofde receiver en terugbetalen van het teveel betaalde abonnementsgeld. Wij betalen voor een groter pakket en krijgen een heel klein pakket.

Bericht van Canaldigitaal

6 jaren geleden - We gaan ervoor zorgen dat er contact met u wordt opgenomen. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Geertje1968

6 jaren geleden - Wat is Canal Digitaal toch een geweldig bedrijf... Tot op heden niets gehoord.

Reactie van de melder van de klacht Geertje1968

6 jaren geleden - Tja en weer zijn we een week verder en nog steeds niets nada noppes. Wat doen de medewerkers van CD digtaal de hele dag?????????? In ieder geval geen klanten helpen en ook geen klachten tot ieders tevredenheid oplossen. Wij hebben de hoop opgegeven en gaan overstappen naar een bedrijf dat zijn klanten wel wil helpen.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 12:12 geantwoord

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door Geertje1968