Klacht: Niet leveren

op 08 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Paket ligt op depo wordt niet geleverd adres niet leesbaar order 13757765

Als het paket geleverd word

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 juni 2021 om 22:52 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u meer informatie wilt over de status van uw pakket. Ik kan me voorstellen dat het pakket wenst te ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik gezien dat u reeds contact heeft opgenomen met onze Klantenservice. Daar heb ik de Track en Trace-code van uw pakket kunnen vinden en ik heb de status gecontroleerd. Spijtig genoeg moet ik u meedelen dat uw pakket retour is gestuurd naar de afzender. De precieze reden van retour kan ik niet zien, die staat namelijk vermeld op het pakket zelf. Ik raad u aan om voor meer informatie en een oplossing contact op te nemen met de afzender van het pakket. De verzender heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de verzendende postorganisatie in het land van verzending. Afhankelijk van de bijbehorende voorwaarden kan de afzender eventueel vanuit zijn of haar eigen postorganisatie een onderzoek laten instellen om de situatie te onderzoeken. Hopelijk kunt u samen met de verzender tot een oplossing komen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Heeft op 09 juni 2021 om 05:38 geantwoord

Toen ik belde met de klantenservice lag het paket er en kon er gewoon een adres op geplakt worden
Dit is de tweede keer al vorige keer is mijn paket afgeleverd in Harderwijk en dan krijg je te horen dat het adres niet juist was wat wij maken geen fouten werd er gezegd bij de klantenservice maar verscheinlijk moet ik dat via Facebook weer koopen wand daar worden de paket aan geboden die niet bezorgt zijn
Lang leve de post de dpd leverd wel aan de deur
Mag henkjan

Alle klachten die gemeld zijn door Henkjan Kikkert