Klacht: Niet ledigen van brievenbus

op 22 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb het sterke vermoeden dat de brievenbus te Nederweert, hoek Strateris/Herstraat niet wordt geledigd. Tot 2 x toe heb ik een brief gepost en deze zijn beiden niet aangekomen bij de geadresseerde.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een nette reactie ontvang op deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 augustus 2017 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Van Dooren,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Ik begrijp uit uw bericht dat u twee zendingen heeft verstuurd maar dat die niet zijn aangekomen.

Dit is zeker niet fijn en daarom wil ik graag mijn welgemeende excuses aanbieden voor dit ongemak. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat u al telefonisch al een melding heeft doorgegeven. Meer dan dit kan ik niet voor u doen.
Ik hoop dat in de toekomst de brieven gewoon aankomen bij de ontvanger.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Gmvandooren@hotmail.com