Klacht: Niet ledigen van brievenbus

op 22 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 augustus 2017 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Van Dooren,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Ik begrijp uit uw bericht dat u twee zendingen heeft verstuurd maar dat die niet zijn aangekomen.

Dit is zeker niet fijn en daarom wil ik graag mijn welgemeende excuses aanbieden voor dit ongemak. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat u al telefonisch al een melding heeft doorgegeven. Meer dan dit kan ik niet voor u doen.
Ik hoop dat in de toekomst de brieven gewoon aankomen bij de ontvanger.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Gmvandooren@hotmail.com