Klacht: Niet langskomen en dan aangeven dat geadresseerde niet thuis was

MSJansen op 09 april 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL maakt er een sport van om niet langs te komen op afgesproken bezorgdag, vervolgens moet je in de track and trace historie lezen dat geadresseerde niet thuis was terwijl dit toch echt wel het geval was.

Wanneer webwinkels stoppen om hun verzendingen via DHL te laten verlopen maar via een pakketservice die wel netjes de afspraken nakomt.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 april 2018 om 12:13 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te vernemen dat er volgens u onterecht niet thuis is gemeld. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Hiervoor wil ik dan ook graag mijn oprechte excuses aanbieden. De zending is doorgepland naar levering voor maandag tussen 14.00 en 18.00.

Miranda
DHL Parcel Webcare

MSJansen

Heeft op 09 april 2018 om 13:30 geantwoord

Dat vind ik geen goede oplossing aangezien ik vandaag op die tijden niet thuis kan zijn. Resultaat is dat het pakket wederom retour afzender gaat en ik wederom met de afzender moet zoeken naar een oplossing. Ik vind het erg jammer dat er dus twee partijen last hebben van de lakse houding van in dit geval de bezorger van DHL.

Ik ben zeer benieuwd hoe DHL dit op wil lossen, en dan bedoel ik niet een excuus maken en vervolgens vermelden dat ze langskomen op een tijdstip waar geen afspraak over gemaakt is.

Alle klachten die gemeld zijn door