Klacht: Niet langsgekomen

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er werd beloofd om vandaag een pakket te leveren, ik check de PostNl website. 04-07-2017 18:08 1e afleverpoging niet geslaagd, 2e afleverpoging volgt. DIt is foute informatie niemand is hier geweest om 18:08.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2017 om 15:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Mouallali,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u ingevulde gegevens zie ik dat u woonachtig bent in België. Ik heb echter geen inzage of informatie over zendingen die door PostNL België bezorgd worden. Daarom adviseer ik u voor meer informatie contact op te nemen met PostNL België via http://www.postnl.be/contact/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door TarikM