Klacht: niet langsgekomen, geen brief in de bus

op 08 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb woensdag een pakketje besteld bij een bedrijf. Het zou de volgende dag bezorgd worden. Dat is echter niet gebeurd, en daarom zouden ze vrijdag weer komen. Ik ben de hele dag thuis gebleven en hield de deurbel in de gaten omdat het een belangrijk pakketje was maar ze zijn weer niet gekomen. Er stond dat ze tussen 08:00 en 18:00 zouden komen. Ik heb via de track en trace code online gekeken wat de status was. De status was de hele dag onderweg. Rond een uur of half zeven keek ik weer, toen stond er dat ze het pakketje maandag zouden komen omdat er niemand thuis was. ik heb contact opgenomen met DHL, zij konden mij niet doorverwijzen naar de persoon of het bedrijf die mijn pakketje heeft. Het pakketje bevat autorails die ik nodig heb voordat ik op vakantie ga. Ik ga zondag op vakantie, maar nu kan dat dus niet meer. Ik vind het echt onacceptabel dat mij een verhaal wordt verkocht dat ik niet thuis ben terwijl ik de hele dag naar buiten zit te kijken, te wachten tot ze komen. Nog erger vind ik het feit dat ik niks kan doen dan afwachten tot maandag. Ik kan met niemand contact opnemen, ik weet niet eens waar het pakketje nu is.

Als mijn pakketje morgen wordt bezorgd op een afgesproken tijdstip ben ik tevreden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 08 juli 2017 om 12:24 geantwoord

Goedemorgen,
Bedankt voor uw bericht.
Onze excuses dat het niet gelukt is om uw pakket in goede orde af te leveren. We hebben inderdaad twee keer de melding dat we niemand thuis troffen. Dit is natuurlijk erg vervelend. Ik ben bang dat voor morgen een oplossing inderdaad niet mogelijk is.
Ik hoop desondanks dat u wel een goede vakantie heeft.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 08 juli 2017 om 12:53 geantwoord

Ik heb niks aan jullie excuses en nog meer leugens. Jullie zijn niet langs geweest, jullie hebben geen briefje achtergelaten, jullie zijn niet bij de buren geweest. Jullie zouden tussen 08:00 en 18:00 komen, ik heb de hele dag op jullie gewacht. Toen het na zessen was ben ik zelfs in de voorkamer gaan zitten om de deur in de gaten te houden en jullie zijn er niet geweest. En dan wordt er aan mij verteld dat jullie er om kwart over zes stonden? Echt wat een onzin, ik ben blij dat ik contact heb opgenomen met het bedrijf die het pakket heeft verstuurd en zij wilde wel graag tot een oplossing komen. Elke keer als ik iemand van DHL spreek zeggen ze ik kan niks voor jullie doen of ze reageren gewoon niet meer... Doen jullie überhaupt iets??

Reactie van de melder van de klacht ontevredenklantnr100

4 maanden geleden - dit is toch geen oplossing echt waar slaat dit op?

Alle klachten die gemeld zijn door ontevredenklantnr100