Klacht: Niet langs geweest en genoteerd dat we niet thuis waren.

op 13 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag heel de dag zitten wachten op pakket tussen 11 en 15 uur. Bezorger niet geweest en digitaal genoteerd dat we niet thuis waren. Geen briefje in de bus of wat dan ook! Al de 3e keer op rij! Lekkere bezorger!!! Geen kado voor onze zoon met sinterklaas. Leuk!

Gewenste Oplossing:

Als er duidelijk een pakket wordt afgeleverd op de tijd die je bij de track en tracé krijgt. En anders een briefje in de bus en dat er in ieder geval moeite wordt gedaan om het iig bij de buren af te leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor het melden van uw klacht. Spijtig genoeg is het mij niet gelukt om de desbetreffende zending te traceren. Heeft u wellicht een traceernummer voor mij? Op die manier kan ik alsnog met u meekijken naar deze zending. Met vriendelijke groet, Thijs Webcare afdeling DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 december 2017 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gdek