Klacht: Niet langs geweest en geen briefje

op 11 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze zijn afgelopen zaterdag langs geweest was dat moment zelf aan het werk had een kennisgeving in de brievenbus gehad en hiermee een nieuw bezorg moment gekozen op maandag avond. Hele avond thuis gezeten niemand is aan de deur geweest heb geen briefje in de brievenbus baal hier een beetje van.

JVGL06047542347200644109

Gewenste Oplossing:

Klacht graag doorgeven. En zorgen dat ze nu wel aan de deur komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 september 2018 om 18:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Grazier,

Bedankt voor uw melding. Mijn excuses dat u onterecht niet thuis bent gemeld maandagavond. Ik ga de klacht doorgeven aan het depot.

Vanavond tussen 18:00 en 21:00 uur zal het pakket alsnog bij u aangeboden worden. Indien u niet thuis bent ontvangt u een kaartje in de bus.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Deniesju