Klacht: Niet langs geweest

op 19 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een retour van bon prix
Opgegeven op halen thuis woensdag 10 juli
Hele dag thuis gebleven geen post nl
Klacht ingrediënt bij bon prix
Andere dag had ik een begrafenis
Kom thuis een briefje in de bus niet thuis 11 juli
We komen morgen terug
12 de weer hele dag thuis geen post nl
Niet thuis code kent post nl niet
KG74920916
Maar is een op haal retour pakje
Geen aflevering
Mevrouw C Peeters
4645GT Postbaan 28 Putte

Wanneer wordt dit opgehaald ????

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhaalopdracht van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- de tracking code van het betreffende pakket.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 19 juli 2019 om 08:27 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Putte