Klacht: Niet kunnen inloggen / geen account.

op 14 maart 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aangemeld via de site, bevestiging gekregen. Nu kan ik niet meer inloggen. En ook niet mijn account verwijderen/ opzeggen. Na al het lezen van de klachten.

Gewenste Oplossing:

Als ik kan inloggen en mijn account van verwijderen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

11 maanden geleden - Geachte mevrouw De Laat, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas staat uw klacht nog steeds online. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De Laat,

Naar aanleiding van uw klacht stuur ik u nog dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en hebben u een uitleg gegeven over het doorgeven van een opzegging. Daarnaast hebben we meerdere malen inloggegevens gestuurd waarmee inloggen op uw account mogelijk moet zijn.

Aangezien we van mening zijn dat we u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest sluiten we deze klacht.

Met vriendelijke groet,

Team Huurstunt

Alle klachten die gemeld zijn door Sannedl