Klacht: Niet krijgen van post

op 24 april 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte, de laatste maand is het heel erg met de bezorging van post. Persoonlijke bankafschriften, vakantiekaartjes, echt niet normaal meer. Voor de privatisering nooit zoiets gehad, dit loopt de spuigaten uit. Wat gaan jullie hieraan doen of is dit normaal voor jullie??????? Mijn adres is Romanlaan 18, 4527BE Aardenburg.

Ik ben tevreden als mijn post ook in mijn brievenbus terechtkomt, of is dit teveel gevraagd?????

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer de Witte, Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorging van uw post niet correct verloopt. Ik kan mij voorstellen dat dit zeer vervelend is, mijn excuus hier dan ook voor. Graag zou ik van u willen weten wat er exact gebeurd is en met welke poststukken. Op de enveloppen waarmee het mis is gegaan zal namelijk of een postzegel of Port betaald PostNL moeten staan. Als dit er niet staat hebben wij deze post niet geleverd. Wanneer is dit voor de laatste keer voorgekomen en heeft u ook een envelop hiervan bewaard? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer de Witte, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 mei 2016 om 10:43 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door heb alles reeds ingevuld