Klacht: niet krijgen van een nieuw wachtwoord om in te loggen

op 21 juni 2021 over MyHeritage in de categorie Zoekdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vele jaren lid geweest van MyHeritage en een grote stamboom opgebouwd daar ik niet verder wil uitbreiden met mijn stamboom
ben ik gestopt met MyHeritage. Nu ik met mijn nieuwe pc wil inloggen in mijn stamboom ben ik mijn wachtwoord vergeten.De knop bij het inlogscherm (ww vergeten ?) reageert totaal niet. het is toch niet zo dat ik nu mijn hele opgebouwde stamboom kwijt ben

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag antwoord van MyHeritage in mij Email zodat ik mijn wachtwoord opnieuw kan instellen en mij opgebouwde stamboom kan raadplegen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyHeritage over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MyHeritage in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MyHeritage een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MyHeritage

Heeft op 21 juni 2021 om 06:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u voor uw bericht en melding. Een van onze medewerkers zal binnenkort contact met u opnemen om u te helpen met het resetten van uw wachtwoord.

U kunt ook zelf contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0800 24 00013, of u kunt ons een e-mail sturen via e-mail adres [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Vroegop9