Klacht: Niet krijgen van bestelde dvd box

op 03 oktober 2011 over Free Record Shop in de categorie CD- en DVD winkels

Op 21 september heeft mijn zoon bij de FRS een dvdbox besteld van GTST seizoen 4. Hij moest deze gelijk betalen(39,99)wat ik normaal vind.Afgelopen vrijdag 30 sept beld hij met het betreffende filiaal in Krimpen a/d IJssel om te vragen (hij was al een paar keer langs geweest)of de dvd box al binnen was en de verkoper zei dat hij binnen was dus ze spraken af dat we de box zaterdag 1 oktober zouden komen halen. Kind helemaal blij! De betreffende zaterdag wij naar de FRS en ja hij ziet de dvdbox en de verkoper(een andere als dat hij aan de telefoon gehad had)doet de dvd’s erin en zecht doodleuk dat is dan 39,99???
Ik zeg sorrie hoor maar hij is al betaald en laat ook de bon zien. Nee, deze is niet de door u bestelde box(staat niet op uw naam gereserveerd),ik vraag nog op wiens naam deze box dan staat maar het bleek dat hij niet gereserveerd was nou dan snap ik het probleem niet en geef je toch gewoon de door mijn zoon al betaalde box mee. Nee dat kon niet ik moest deze eerst opnieuw betalen en dan een klacht in dienen en dan zou mijn zoon na 5 werkdagen wel zijn geld terug krijgen. Ik zeg nog dat ik dit nou niet echt een normale gang van zaken vind en nog nooit zo iets geks mee gemaakt hebt maar na lang praten krijg ik toch de box niet mee! Mijn zoon helemaal in tranen omdat de betreffende verkoper niet echt aardig(in het begin wel)doet tegen mij.Om een nog langer verhaal kort te maken heb ik gezecht dat we dan de box helemaal niet meer willen en hem wel bij Bol.Com bestellen en dan maar ons geld terug willen nou dat lukte ook niet. En ik had inmiddels wel een goed menings verschil met de verkoper! Ik ben met mijn zoon maar weg gegaan omdat ik inmiddels heel boos was en er toch niet met de verkoper te praten viel.

Ik wil gewoon het geld van mijn zoon terug!

Alle klachten die gemeld zijn door jacquelineenrobin