Klacht: Niet komen opdagen en bezorg code werkt niet

op 02 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Was niet thuis vrijdag toen lag er een briefje. In de bus met code de. Code werkt. Niet en. Stond op de brief. Zaterdag tussen 9 en 3 dat. Ze dan weer kwamen heb de helle dag gewacht. En heb nog niks ontvangen dit is niet netjes. Ik heb nu geld mis gelopen omdat ik. Niet. Gewerkt heb omdat me paketje zou komen ik verwacht een vergoeding

Gewenste Oplossing:

Waneer het optijd. Was

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door M.oexman