Klacht: Niet komen opdagen!

op 06 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb nu al verschillende keren pakketjes besteld die door DHL bezorgd zouden worden. Vervolgens kijk ik op de track trace code en staat er dat het pakketje die avond bezorgd werd tussen 14:00-17:00 hele dag thuis zitten wachten….resultaat niets! Ik kijk de volgende dag weer op de track trace code staat er ‘aangebeld, niemand thuis’ terwijl er niemand is geweest! Afgelopen week heb ik weer iets besteld en ook deze keer precies hetzelfde!! Ik word hier heel erg moe van! Resultaat…ik bestel niet vaak meer iets als het bezorgd wordt door DHL!

Ik ben tevreden als dit probleem serieus wordt aangepakt en als de pakketjes gewoon op tijd geleverd worden. Ook vind ik dat de bezorgers van DHL niet zomaar moeten noteren ‘aangebeld, niet thuis’ terwijl dit helemaal niet gebeurd is! Ook moeten ze geduld hebben..niet iedereen kan zomaar vliegend naar de deur komen binnen 10 seconden!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 06 september 2018 om 11:36 geantwoord

Beste mevrouw Den Brok,

Ik kan zo niet ziet wat er precies mis is gegaan met de bezorging van het pakket op uw adres. Ik ga uw klacht melden bij het depot. Mocht het in het de toekomst onverhoopt weer voorkomen, dan verzoek ik u dit bij ons te melden.

Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Daniquedenbrok