Klacht: Niet komen opdagen.

op 04 oktober 2016 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Ik sta in het bel-me-niet register maar werd toch benaderd door dit bedrijf. Toch had ik wel interesse in de diensten aangezien ik nog geen website had en dacht, laat ik het een kans geven. Vervolgens afgesproken op dinsdagochtend 4 oktober 10:00 (ik heb al niet veel tijd over) en gewoon niemand gezien of gehoord. Geen telefoontje, e-mail of voicemail bericht ontvangen. Lijkt mij een kleine moeite voor een bedrijf dat mijn bereikbaarheid naar de klant moet vergroten. Vervolgens maar even contact geprobeerd op te nemen met het bedrijf maar dan krijg je een bandje met (momenteel niet in de gelegenheid contact op te nemen, blijf hangen als u een medewerker wilt spreken) Ik vind het een schande om zo met potentiële klanten om te gaan.

Ik hoef niets meer met dit bedrijf van doen te hebben. MKB-Clickservice mij ook niet meer te benaderen of excuses aan te bieden maar ik vind wel dat dit het melden waard is aan andere potentiële klanten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Clickservice in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKB Clickservice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKB Clickservice

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:54 geantwoord

Beste El-nico2,

Allereerst vinden wij het spijtig te vernemen dat u een negatief gevoel heeft overgehouden aan deze situatie. Graag lichten wij het een en ander toe middels deze reactie.

Wij hebben net contact opgenomen met de vertegenwoordigster die bij u langs zou komen. Het klopt dat u vandaag om 10:00 uur een afspraak met haar had. Zij had om 09:00 uur een andere afspraak en die is helaas uitgelopen. Om 09:47 uur heeft zij u gebeld op uw 06-nummer om u hiervan op de hoogte te stellen. Helaas werd er niet opgenomen.

Voor vragen, opmerkingen of klachten kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat iedere werkdag tussen 8.00 en 18.00 uur voor u klaar. U kunt ze telefonisch (+31 30 266 96 66) of per mail (info@mkbclickservice.nl) bereiken.

MKB ClickService

Heeft op 04 oktober 2016 om 12:21 geantwoord

Goedemiddag MKB-Clickservice,

Prachtig dat u stelt dat er getracht is contact met mij op te nemen maar dat kunt u simpelweg naar het rijk der fabelen verwijzen. Om 09:47 is er geen contact met mij opgenomen. De telefoon is niet overgegaan en is heb geen gemiste oproep. Ik woon niet in een bunker, betaal netjes mijn telefoonrekening en mijn telefoon is ook niet kapot. Leuk dat u op deze manier uw straatje probeert schoon te vegen maar u kunt ook gewoon accepteren dat uw werknemer een grove fout heeft begaan door niets van zich te laten horen. Mijn nummer is bij u bekend net als mijn adres en er is gewoonweg niet geprobeerd contact met mij op te nemen. Gewoon domweg vergeten of wellicht was ik niet belangrijk genoeg. Ik zal het nooit weten. Ik begrijp best dat u op deze manier niet op internet wilt verschijnen en dat u vindt dat het moet overkomen dat er ergens een misverstand is voorgevallen en dat uw bedrijf er alles aan heeft gedaan dit misverstand uit de wereld te helpen. Echter simpelweg de schuld bij mij neerleggen is het gemakkelijkst wat u kunt doen. Ik had zelfs de koffie en gevulde koeken voor uw medewerker klaar staan.

Nu hoeft u zich verder niet te verontschuldigen of te verantwoorden naar mij of iemand anders toe, enkel naar uzelf. Echter wil ik er wel aan toevoegen dat als, dit de manier is hoe uw bedrijf zaken tracht te doen met andere bedrijven uw bedrijf niet van een lang leven beschoren is. Verder heb ik er niets aan toe te voegen. Succes met jullie verdere bezigheden maar besef wel dat dit een manier is waar de honden geen brood van lusten.

Nick Ridder

Alle klachten die gemeld zijn door El-nico2