Klacht: Niet komen

op 23 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 21:00 gewacht en niet langs geweest.
Gebeurd regelmatig.

Nu een andere dag en weer moeten wachten.

Helaas heb je soms geen keuze, al moet ik er voor betalen.

Gewenste Oplossing:

Pakket bezorgt binnen de aangegeven tijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag Jeffrey,Ik kijk graag even mee naar wat er aan de hand is geweest met deze zending. Zou jij mij daarvoor het traceernummer en jouw huisnummer nog door willen sturen?Met vriendelijke groet,Wendy DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 juli 2019 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat er op 19 juli inderdaad iets mis is gegaan met de bezorging van uw pakket, waardoor per abuis de melding 'niet thuis' is gegeven. Mijn excuses hiervoor.

Wij hebben uw pakket op 20 juli alsnog bij u bezorgd.

Heeft u toch nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door R8gingbull73