Klacht: Niet komen!

op 06 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag
Vandaag 05-10-2017 zou er een pakketje komen voor de verjaardag van mijn dochertje.
Het pakketje zou tussen 11.00 en 15.00 komen,ik was de hele dag in huis,niemand gezien.
Stond er bij de track en tracé opeens niemand thuis.terwijl de hele dag mensen in huis waren.
Ik gebeld,waren ze twee minuten over 15.00 geweest…….nou niks gezien hoor,geen kaart door de bus niks..vind het wel slecht.
Zei de medewerkster sorry,dan gaan we morgen weer proberen..terwijl ik op de site las dat het om 18.00 tot 21.00 uur weer kan komen.
Wil weten hoe het zit.
Met VR groet sanna

Gewenste Oplossing:

Dat ze nog na bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 oktober 2017 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hoen,

Bedankt voor uw bericht! U geeft aan dat u gewoon thuis was en de bezorger niet heeft gemist, zoals wel aangegeven in het systeem. Dat is natuurlijk erg vervelend, mijn excuses hiervoor. U heeft mijn collega hier inmiddels over gesproken; het klopt inderdaad dat een zending éénmaal per dag bij u wordt aangeboden. Omdat er wel een bezorgpoging in het systeem is gezet, zal de bezorger dan ook de volgende dag alsnog bezorgen en niet dezelfde avond. Ik zie dat het is gelukt om de zending vandaag aan te nemen.

ALvast een prettig weekend gewenst!

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jannfy 123