Klacht: Niet kloppende beschikbaarheid

op 19 maart 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Vandaag een 3dagen lange stedentrip naar Milaan gewonnen via vakantieveilingen.nl
Er stonden van te voren een aantal datums als beschikbaar aangegeven onder andere 17,18, 24, 25 april, 1,2,3,8,9,10 mei en nog een aantal data in mei en juni. Nadat ik de reis had gewonnen en ik de boeking wilde maken waren vrijwel alle data verdwenen en bleef in april geen enkele datum over in mei alleen de 22e en in juni 3 verschillende datums. Om meer beschikbare data te krijgen moet ik upgraden alleen is dan nog steeds de datum waarop wij wilden vertrekken niet beschikbaar.
Willen we zekerheid dat we vanaf amsterdam of eindhoven vliegen moeten we ook nog eens 60 euro bijbetalen.. en wil ik fatsoenlijk naast mijn eigen vriend in het vliegtuig zitten moet ik ook nog eens 10 euro p.p bijbetalen… erg teleurgesteld….

Ik ben tevreden als we kunnen vertekken op de van te voren als beschikbaar aangegeven data namelijk: 24 en 25 april.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 maart 2017 om 14:13 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat de gewenste datum niet beschikbaar is. Wij hebben van de aanbieder vernomen dat er momenteel een storing is in het reserveringssysteem.

Wij raden u aan om het later op de dag nogmaals de beschikbaarheid te bekijken via de link op uw waardebon of anders een email te sturen naar info@flywise.nl

Wij wensen u alvast een fijne vakantie toe!

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Lkingma