Klacht: niet klantvriendelijkk / klant gericht

op 20 juli 2017 over Vegro in de categorie Medische produkten

I.v.m. met mijn bekkeninstabiliteit na moeizame zwangerschap heb ik een rolstoel nodig. via mijn verzekering 2x 3 maanden een rolstoel een rolstoel afgenomen bij Vegro.

Ik ben in dit half jaar verhuist, maar vergeten dit door te geven aan Vegro. Mijn post wordt wel doorgestuurd maar dit duurt soms paar weken.

Ik ontving een brief van Vegro dat het termijn was verstreken. Helaas iets te laat. Daarom heb ik direct contact gezocht met Vegro en het verhaal uitgelegd.

Helaas was mw. onverbiddelijk. Ik moet voor elke dag dat ik ‘ te laat’ was 3 euro p.d. gaan betalen! Geen coulance mogelijk! Ook niet korting. Nee gewoon rekening betalen.

Maar nu komt het:
Ik vertelde aan het eind van het gesprek dat ik de rolstoel wel nodig ben en wilde gaan kijken of ik deze via WMO gemeente nog een tijdje zou kunnen lenen.
Toen ze dit hoorde, zei ze, oo maar dan zet ik de rolstoel op nog even GRATIS verlengen totdat je bij de WMO geweest bent en een beschikking hebt!

GRATIS??? ” Maar moet ik dan de afgelopen maand wel betalen?” Ja zei ze, daar maken wij geen uitzondering in.”

Dus zodra ze geld ruiken van de gemeente is alles weer ineens mogelijk en is de tussenliggende periode gewoon gratis????

Er klantvriendelijk was ze niet en soms rondom kattig in het gesprek.

Ik heb maar de rolstoel terug gebracht want ik vertrouw dit niet.
Hier is het geld belangrijker dan de invalide kla

Ik wil best indien ik een rolstoel uit WMO krijg weer naar Vegro gaan voor een rolstoel, maar dan moet er ook coulance zijn in de rekening van een maandje rolstoel huren.

Coulance in rekening. Dit is toch te zot voor woorden?

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vegro over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vegro in behandeling genomen

Bericht van Vegro

1 maand geleden - Geachte mevrouw De Vries, Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van bovenstaande bericht. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen zo snel mogelijk (uiterlijk binnen twee weken) op de inhoud hiervan terugkomen. Met vriendelijke groet, Vegro Verpleegartikelen

Reactie van de melder van de klacht sasense

5 uur geleden - Klacht is naar tevredenheid opgelost. De rekening is geseponeerd. Bedankt Vegro

Alle klachten die gemeld zijn door sasense