Klacht: Niet klantvriendelijkheid

op 27 mei 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Gister (donderdag 26 mei) zat ik in de bus die om 18:23 vertrok uit weert (lijn 61 naar Venlo). De buschauffeur maakte bij vertrek een erg chagrijnige indruk. Nadat hij een geïrriteerde opmerking maakte omdat sommige reizigers hem geen goededag wenste (terwijl hij zelf ook geen initiatief nam goede dag te zeggen) foeterde hij een vrouw uit omdat ze tijdens het inchecken ‘in de weg stond’ toen de buschauffeur (voor een sanitaire stop?) de bus verlaatte. Toen dezelfde vrouw op verheffende toon ‘nog een fijne avond’ zei bij het uitstappen op de halte van het gemeentehuis in Nederweert, hoorde ik de chauffeur, toen de vrouw eenmaal weg was ‘trut’ zeggen. Ik was blij dat ik de volgende halte uit moest stappen, aangezien ik me nog nooit zo ongemakkelijk heb gevoeld in de bus.

Als de buschauffeur erop geattendeerd wordt dat zolang hij woorden als 'trut' richting klanten gebruikt niet hoeft te verwachten dat mensen uit zichzelf goededag zeggen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nederweert62