Klacht: Niet klantvriendelijk en slechte service!!

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wacht al 2 maanden op een setje kleding. Op mails wordt niet meer gereageerd. Toen er nog gereageerd werd was het ook echt onprofessioneel. Heb al twee keer gemaild dat ik mijn bestelling wil annuleren maar wordt niet op gereageerd. Kreeg ik vervolgens ineens een track en trace van post nl en werd alleen het broekje bezorgd er stond dat de bestelling compleet geleverd was terwijl het rompertje er niet bij zat. Dus heb er alsnog niks aan.
Ze stuurden me ook nog door naar een site waar zogezegd alles gemaakt wordt. Die reageren alleen op de eerste mail en vervolgens ook niet meer..
Super slechte service en niet klantvriendelijk!!

Gewenste Oplossing:

Als de rest van mijn bestelling geannuleerd word en mijn geld terug krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mi-toetie.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door N. Den Hollander