Klacht: Niet klantvriendelijk en ook niet klantgericht .

op 14 januari 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wij wilden graag gordijnen kopen bij leen bakker in Heerenveen maar na lang zoeken bleken ze er niet meer te zijn.
Het voorstel van de verkoper was ik ga ze bestellen en dan heeft u ze in ieder geval nog voor de reclameprijs.
Ondertussen rijden wij naar Leeuwarden, naar leen bakker, daar bleken de gordijnen wel te zijn maar mevrouw de verkoopster weigert om ze uit de doos te halen.
We moesten de volgende dag maar weer komen.
Nou is ons bekent dat leen bakker Leeuwarden een slechte naam heeft op het gebied van klant vriendelijkheid, maar dit slaat alles.
Wij gaan in het vervolg wel weer naar Heerenveen daar zijn ze bijna tot alles bereid.
Maar het is zo jammer dat op beide voordeuren Leen Bakker staat.
Zo haalt Leeuwarden de vestiging uit Heerenveen goed naar beneden en dat verdienen ze in Heerenveen niet.

Gewenste oplossing

Zorgen dat de de dame in kwestie, en haar collega’s. goed worden aangepakt.
De arrogantie straalt eraf en dat moet veranderen.
Ik persoonlijk kom nooit meer bij Leen Bakker Leeuwarden maar gaan we lekker naar Heerenveen.

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Leen Bakker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Leen Bakker

Heeft op 12 augustus 2016 om 13:04 geantwoord

Beste klachtmelder,

wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is al wat ouder, en waarschijnlijk al opgelost via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik u vragen uw klacht opnieuw te melden. Hierbij sluit ik deze klacht.

Marco Houthuijzen
Klantenservice
Leen Bakker Nederland B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door W.jonker870