Klacht: niet juiste invordering

op 15 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het negeren van een uitspraak van de rechter over een schone lei en het niet bereikbaar zijn zo wel telefonisch als per email . En het niets doen met de klacht en steeds weer nieuwe brieven sturen met andere bedragen en dossier nummers .

Gewenste Oplossing:

een goede en eerlijke oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 19 mei 2016 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Deze is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. Wij hebben u zojuist een email gestuurd met nadere uitleg inzake de vorderingen en WSNP. Wij zullen hiermee de klacht als afgehandeld beschouwen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door corina-stigter