Klacht: Niet ingeleverd

op 26 september 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb maand geleden een bestelling geplaatst, ik heb hem nog niet binnen, ik heb ongeveer 20 keer gebeld, maar ik krijg niemaand aan de lijn, ik moest lang wachten en daardoor moet ik nog veel voor mijn vaste telefoon betalen, ik heb ongeveer 30 keer e-mail gestuurd en ik heb nog steeds geen antwoord van hen. (met veel geduld)

Het was de eerste keer en de laatste keer dat ik iets heb besteld van tommy telleshopping.
(ik heb niet meer geduld)

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag binnenkort of mijn bestelling of mijn geld terug, want ik ga over 2 week weg voor een lange tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 27 september 2011 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Pakket staat klaar met een barcode en die is aan de klant doorgegeven.

Heeft op 03 oktober 2011 om 10:49 geantwoord

Ik ben wel tevreden met de reactie van tommyteleshopping, maar wanneer mijn bestelling binnen krijg zal ik veel meer blij worden.

Alle klachten die gemeld zijn door peterpoker38