Klacht: niet in assortiment, ondanks website en folder

op 09 oktober 2011 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Hallo, zowel in de kleurenkaart/folder als op de folder staat vermeld dat de 53 standard kleuren verkrijgbaar zijn in 2,5 liter (zie onderstaande tekst van website). Helaas blijkt dat niet mogelijk te zijn in de praktijk. Ik wilde namelijk 2,5l kleur 709 marine blauw aanschaffen bij het filiaal in Cuijk, maar deze is blijkbaar maar max. tot 0.75 liter leverbaar.ik heb dus alvast 2 blikken 0.75l gekocht maar heb er totaal 4 nodig om ook aan 2,5l te komen. Prijs voor 0.75 liter is €17,95 terwijl 2,5l maar €49,99.

KARWEI verf
Het assortiment lakverf van het eigen merk van KARWEI is zeer breed. Voor elke toepassing vind je de juiste verf in het schap.

•Hoogglans/zijdeglans
KARWEI hoog- en zijdeglans extra dekkend is een hoogwaardige en duurzame lakverf die geschikt is voor hout, board, metaal, (harde) kunststof. Deze duurzame verf garandeert een langdurig glans- en kleurbehoud, heeft uitstekende verwerkingseigenschappen, is stoot- en krasvast en is geschikt voor zowel binnen als buiten. De kant-en-klaar verf heeft een actueel kleurenpalet van 53 kleuren. KARWEI extra dekkende verflak is verkrijgbaar in blikken van 250 ml, 750 ml en 2,5 liter.
Voor het beste eindresultaat, gebruik je eerst KARWEI grondverf. Deze is extra dekkend, vult oneffenheden en is uitstekend te schuren. Verkrijgbaar in wit en grijs.

Lees meer op de pagina ‘Lakverf’. Wat je ook bedenkt. Geen punt bij KARWEI
Of klik op deze link: http://www.karwei.nl/assortiment/verf-en-behang/lakverf/

het prijsverschil van 4 x 0.75l voor dezelfde literprijs als 2.5l verpakking

Alle klachten die gemeld zijn door Marcovb