Klacht: niet houden aan oorspronkelijke bestellingsorder, geen antwoord na terugsturen pakje !

op 12 juni 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb één potje Dr Lindgren polyfenolen besteld en kreeg daar eerst bevestiging over maar half uur nadien stond er al dat ik 3 potten zou besteld hebben wat helemaal niet zo is. Dan heb ik binnen de wettelijke 2 weken pakje teruggestuurd maar door fout in post is pakje daar niet aangekomen wel terug naar mij ! Als ik vraag wat er nu verder moet gebeuren krijg ik geen antwoord meer na herhaaldelijk vragen ! Maar
ondertussen blijft after pay mij natuurlijk bestoken met aanmaning tot betaling en boetes !!!

Als er een antwoord komt met een deftige oplossing komt voor deze ten onrechte aangerekende drie potten die ik niet heb besteld !!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 11 juli 2017 om 15:33 geantwoord

Beste Sonja,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Ik heb dit voor u nagekeken en als het goed is, hebben wij dit probleem ondertussen met u opgelost.
Wij hebben de retourzending ontvangen en hebben de vordering voor u ongedaan gemaakt.

Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dit uiteraard graag van u.

Vincent

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja Schouppe