Klacht: niet houden aan oorspronkelijke bestellingsorder, geen antwoord na terugsturen pakje !

op 12 juni 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb één potje Dr Lindgren polyfenolen besteld en kreeg daar eerst bevestiging over maar half uur nadien stond er al dat ik 3 potten zou besteld hebben wat helemaal niet zo is. Dan heb ik binnen de wettelijke 2 weken pakje teruggestuurd maar door fout in post is pakje daar niet aangekomen wel terug naar mij ! Als ik vraag wat er nu verder moet gebeuren krijg ik geen antwoord meer na herhaaldelijk vragen ! Maar
ondertussen blijft after pay mij natuurlijk bestoken met aanmaning tot betaling en boetes !!!

Gewenste Oplossing:

Als er een antwoord komt met een deftige oplossing komt voor deze ten onrechte aangerekende drie potten die ik niet heb besteld !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 11 juli 2017 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sonja,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Ik heb dit voor u nagekeken en als het goed is, hebben wij dit probleem ondertussen met u opgelost.
Wij hebben de retourzending ontvangen en hebben de vordering voor u ongedaan gemaakt.

Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dit uiteraard graag van u.

Met vriendelijke groet,

Vincent

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja Schouppe