Klacht: Niet houden aan eigen aangekondigde bezorgtijden

op 20 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14-9 bezorger langsgeweest. Niet-thuisbriefje met mededeling dat op 15-9 de bestelling nog eens wordt aangeboden. Tijdstip 13.00-15.00 uur. Ik richt mijn dag zo in dat ik zo tegen 12.00 uur thuis ben. Tot mijn verbazing (ik zou beter moeten weten ondertussen) is de bezorger al voor 11.30 langs geweest.
Nu kan ik het pakket zelf halen op de volgende werkdag na 15.00 uur.
Reactie van postnl zal wel weer zijn (want dit is de zoveelste keer dat er niet in de juiste tijdspanne wordt bezorgd) dat tijden slechts indicatief zijn en er geen rechten aan kunnen worden ontleend.

Gewenste Oplossing:

Postnl zou moeten leren van de vele klachten die geuit worden over de bedrijfsvoering van de organisatie. In mijn optiek is de klant koning en moet er geluisterd worden naar de bevindingen van die klant. Immers: zonder klant geen postnl.
Al te vaak heb ik gehoord na het indienen van klachten bij postnl: wij zullen onze dienstverlening verbeteren, excuses etc. wanneer er pakketjes onbeheerd bij de deur werden gezet, post buiten de brievenbus hing, niet werd aangeklopt en niet-thuis briefjes in de bus werden gestopt en post op het verkeerde adres werd bezorgd.

Jammer dat een bedrijf met een zo goede staat van dienst zo enorm snel afglijdt naar een rommelige koeriersdienst waar je niet meer op kunt vertrouwen.

Postnl: zorg dat je je processen goed op orde hebt en een tevreden klant achterlaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 september 2017 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw de Grozema,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u meer informatie.

Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. Het tijdvak is gebaseerd op de bezorgtijden in uw wijk van de afgelopen weken. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Ik hoop dat dit spoedig beter zal verlopen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 21 september 2017 om 07:56 geantwoord

Dit is een standaard antwoord. Heb dit antwoord al zo vaak teruggekregen van Postnl. Enig lerend vermogen is deze organisatie daarom vreemd.

Alle klachten die gemeld zijn door NyGro