Klacht: Niet houden aan de regels

op 05 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vindt het geen stijl hou jullie met mij omgaan als klant. Ik zit al 6 jaar bij jullie jullie heten eerst GGN en sins 2015 GGN mastering credit nooit iets van vernomen jullie hadden dat moeten aangeven is verplicht. Jullie hebben beslag gelegd maar mij nooit een brief gestuurd is verplicht ik heb nooit een overzicht gehad hoeveel ik heb betaald heb. Heb per ongeluk geld overgemaakt moet ik aantonen dat dit mijn leefgeld is alles onder de beslagvrije voet is mijn leefgeld ik moet ook rekeningen betalen ik moet ook eten kopen voor mijn kind etc etc jullie werken niet naar behoren!!

Gewenste Oplossing:

beslagvrije voet opnieuw berekenen en beslag opheffen en op een schone lei opnieuw beginnen met een schappelijke aflossing per maand.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 06 mei 2016 om 08:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van den Hoeve,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Deze is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. Uw verzoek om terugstorten van uw recente betaling is in behandeling. Wij hebben u zojuist een email gestuurd. Hierin geven wij nader uitleg over het loonbeslag. Tevens hebben wij een brief gestuurd voor herberekening van de beslagvrije voet en een overzicht van de vordering.

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door EM Van Den Hoeven