Klacht: niet houden aan bezorgmoment

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

barcode 3STUNB002231231 Mail ontvangen dat mijn pakket vandaag tussen 14.30 uur en 17.30 uur bezorgd zou worden. Ik heb dit bewust besteld bij bol.com omdat het dan vandaag geleverd wordt omdat ik het dringend nodig heb. Heb een vrije middag hiervoor genomen en kom om 12.30 uur mijn straat in rijden en zie een busje van PTT wegrijden. Thuis vind ik een briefje dat ze geweest zijn en pas morgen weer komen. 2 uur te vroeg dus. Dit was mijn laatste vrije middag voor dit jaar en morgen kan ik geen vrij nemen en ik heb het pakket vandaag echt nodig. Klantenservice gebeld en enkel de mededeling dat ze mij begrijpt maar er niets aan kunnen doen en ze morgen weer komen.
Echt onbehoorlijk en niet acceptabel.
Waarom kan bij jullie niemand de bezorger bellen en aangeven dat hij gewoon langs moet gaan conform jullie toezegging tussen 14.30 uur en 17.30 uur.

Ik vind dit echt niet toelaatbaar. Ik ben 2 uur voor de afgesproken tijd al thuis.

Ik ga er van uit dat ik het pakket vandaag alsnog ga ontvangen.

Gewenste Oplossing:

enkel als ik het pakket vandaag alsnog bezorgd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 december 2017 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Vogel,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger twee uur eerder is langs geweest dan het tijdsvak aangaf. Uiteraard vind ik het ontzettend spijtig om te lezen dat u hierdoor uw pakket bent misgelopen.

Graag wil ik u informeren dat deze tijdsvakken een indicatie zijn die worden gebaseerd op de route die de bezorger de afgelopen weken heeft gereden. Wegens omstandigheden, zoals bijvoorbeeld een nieuwe bezorger op de route of een wijziging in de rit, kan de daadwerkelijke bezorgtijd afwijken.

Kijkend naar mijn informatie op de Track & Trace zie ik dat het pakket inmiddels is bezorgd. Hierdoor ga ik ervan uit dat het incident is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 15 december 2017 om 13:05 geantwoord

Belachelijke reactie. 2 uur te vroeg wordt met een kulverhaal afgedaan. Geef dan gewoon geen richttijden aan als er zoveel van afgeweken wordt. Dit soort reacties maakt je alleen maar bozer.

Alle klachten die gemeld zijn door Dordrecht3319