Klacht: Niet het verwachtte product

op 24 maart 2016 over Bye-Bye-Snore.nl in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Op de website van Bye-Bye-Snore wordt een revolutionar product aangeboden. Ze beschrijven een nieuw en uniek product wat getest is door doktoren. Wanneer je het product echter bestelt, krijg je exact het product wat ook te bestellen is via (https://www.snorefreemagnets.com/; voor 5 euro ipv 15 euro; website wordt op verpakking genoemd) en nergens op de verpakking wordt Bye-Bye-Snore genoemd. Volgens die verpakking wordt een deel van de werking toegeschreven aan de magneten, die de doorbloeding zou stimuleren. Dit klinkt erg vaag en als ik deze uitleg op de Bye-Bye-Snore website had zien staan, had ik dit product ook niet gekocht. Kortom, je krijgt geen Bye-Bye-Snore als je het product besteld. Als je een klacht achterlaat op de website dan wordt deze nooit geplaatst.

Geld terug

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bye-Bye-Snore.nl in behandeling genomen

Heeft op 26 april 2016 om 11:16 geantwoord

Ja de klacht is nog actueel. Dit is de eerste reactie die ik van jullie verneem. Graag ontvang ik de gewenste oplossing. Alvast dank daarvoor.

Groeten,
Daan

Bericht van Bye-Bye-Snore.nl

1 jaar geleden - Beste Daan, Waarmee kunnen we je concreet helpen? Met vriendelijke groet, Team ByeByeSnore

Reactie van de melder van de klacht DaanBo

1 jaar geleden - Concreet kunnen jullie mij helpen door mijn geld te retourneren. Hartelijk dank hiervoor alvast, Daan

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bye-Bye-Snore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bye-Bye-Snore.nl

Heeft op 09 augustus 2016 om 15:24 geantwoord

Geachte mevr.,

Mogen wij van u vernemen of deze klacht tot op heden nog actueel is?
Graag zouden wij dit van u willen weten en u tevens verzoeken ons hiervan op de hoogte te stellen.

Alvast bedankt voor uw tijd.

Wensen wij u een fijne dag!

In afwachting van uw reactie, verblijven wij met vriendelijke groet,

Team van Bye Bye Snore . nl

Alle klachten die gemeld zijn door DaanBo