Klacht: Niet (her)aanbieden van pakketje.

op 01 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 28 april een kaartje in de bus met daarop de melding dat de bezorger ons niet thuis had aangetroffen.
Op het kaartje aangegeven dat DHL weer langs zou komen op zaterdag 29 april, volgens de site (even opgezocht) russen 09:00 en 13:00 uur.
Nu, 16:25, nog geen bezorger gezien terwijl wij de gehele dag thuis zijn geweest.

Gewenste Oplossing:

Aangeven wat de reden is dat bezorger niet is geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 mei 2017 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Helaas is het ons niet gelukt om uw pakket zaterdag in uitlevering te laten gaan. De reden is voor ons helaas ook onbekend en zouden alleen aannames op gedaan kunnen worden. Ik snap dat dit heel vervelend is als u er specifiek op wacht. Gelukkig zie ik dat het gelukt is om het pakket naar een shop toe te sturen.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ejdg