Klacht: Niet goed ingelicht door belcentrale

op 19 oktober 2016 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Hoi,

Vorige week kwam er een medewerker van belcentrale om de toestellen te installeren. Tijdens de installatie vertelde die hij mij dat ik ook over moest stappen voor internet want anders zou mij telefoon het niet doen. Er zou niks veranderen en ik zou gewoon bij kpn blijven werd mij verteld. Vandaag kreeg ik een telefoontje en werd mij verteld dat er een nieuwe leiding ofzo moest geplaast worden. Ik vroeg toen of ik bij kpn zou blijven en mij werd verteld dat dat niet het geval zou zijn. Ik heb ze verteld dat mij is verteld dat ik bij kpn zou blijven en ik daar niet weg zou willen. Mij werd verteld dat ik een contract had ondertekend van 2 jaar waar ik ook niks van af wist. Ik had het druk met mij werk en dacht dat ik alleen had getekend voor de installatie. Ik heb ook helemaal geen copie ofzo gekregen. Ik vroeg of ik geen bedenktijd had van 2 weken en mij vertelden ze dat dat niet het geval was. Ik heb als nieuwe klant geen vertrouwen in dit bedrijf omdat ik verkeerde informatie heb gekregen. Wat zou u voor mij kunnen betekenen?

Ik wil geen contract meer bij belcentrale omdat ik verkeerd ben ingelicht.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

1 maand geleden - Geachte heer Okur, Dank voor uw uitgebreide bericht. Wij betreuren de situatie ten zeerste en vinden het spijtig om te lezen dat er zaken niet helder zijn geweest voor u. We zullen spoedig contact met u opnemen en hebben alle vertrouwen in een passende oplossing. Vriendelijke groet, Team Belcentrale

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 25 oktober 2016 om 09:59 geantwoord

Geachte heer Okur,

Inmiddels hebben we contact met elkaar gehad. We hebben u een nieuwe voorstel gedaan voor de looptijd van uw abonnement. Deze wordt voor u aangepast. Tevens ontvangt u een korting op de modem en wordt de beloofde korting opnieuw onder de loep genomen.
Ik ben blij dat we er samen uit zijn gekomen!

We zijn blij met u als klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Yavuzhan83