Klacht: niet goed gescand

op 30 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 23 juni jl – daarvan ben ik 100% zeker – een pakketje afgegeven bij de Praxis te Zutphen, zoals ik dat altijd en zeer regelmatig doe (3SDFC757965366). Kennelijk is de inname niet goed gescand. Dat probleem deed zich enkele dagen geleden weer voor (waarna ik ten onrechte naar Apeldoorn 20km verderop werd verwezen!). Ik heb mij er net bij de Praxis gemeld, maar de behandelaar is te beroerd om mij te woord te staan. Hij zegt niks te kunnen zien (hetgeen niet waar is). Wel liet hij weten dat het tijd wordt met DHL te stoppen omdat het niks oplevert (alsof mij dat wat aangaat)!

Gewenste Oplossing:

Wanneer het pakketje wordt getraceerd en op het te bezorgen adres in Uden wordt afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 30 juni 2017 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te vernemen dat u klachten heeft over het afleverpunt in zutphen. Hier zullen we zeker naar moeten kijken. Wat betreft uw pakket Ontvangen we graag het orginele leveradres van de ontvanger zodat we kunnen kijken naar een herlabeling.
Ik wil u ook vast vragen naar de volgende kenmerken:
-uiterlijke kenmerken
-grootte
-gewicht
-inhoud
-waarde
-afleverpunt
Deze gegevens kunt u onder dit klachtnummer sturen naar webcare_parcel@dhl.com.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 juli 2017 om 08:09 geantwoord

Ik heb al tweemaal gemaild dat het pakket is retour gekomen en heb ook al twee keer gevraagd waarom het pakket niet werd bezorgd. Geen enkel reactie ontvangen. Uiteindelijk heb ik twee maal de verzendkosten moeten betalen door een verkeerde behandeling door DHL

Alle klachten die gemeld zijn door F. Amory